top of page

Återbetalningar och Returer

Vi på Hembageri Offerdal strävar efter att ge våra kunder en positiv upplevelse. Eftersom vi erbjuder matprodukter och bakverk, kan vi inte acceptera returer på dessa produkter av hälsoskäl. Dock vill vi säkerställa att du är nöjd med ditt köp, och vi hanterar eventuella problem snabbt och effektivt.

1. Ångerrätt
Enligt gällande lag om distansavtal har du som konsument rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar, men denna rätt gäller endast för produkter som inte är livsmedel eller bakverk. Eftersom våra produkter är livsmedel och bakverk, erbjuder vi ingen ångerrätt eller retur för dessa.

2. Felaktiga eller defekta produkter
Om du mottar en felaktig eller defekt produkt, vänligen kontakta oss omedelbart via e-post på info@hembageri.se. Vi kommer att arbeta för att lösa problemet så snabbt som möjligt och erbjuda en ersättning eller återbetalning om produkten inte kan ersättas.

3. Beställningar som inte har levererats
Om din beställning inte har levererats inom den angivna tidsramen, vänligen kontakta oss så att vi kan undersöka och vidta åtgärder för att lösa problemet.

4. Återbetalning
Vid godkända återbetalningar, såsom för felaktiga eller defekta produkter, kommer återbetalningen att göras till den ursprungliga betalningsmetoden. Observera att det kan ta några arbetsdagar innan återbetalningen syns på ditt konto beroende på din betalningsleverantör.

5. Kontakt
Om du har några frågor eller funderingar angående återbetalningar eller returer, vänligen kontakta oss via e-post på info@hembageri.se. Vi hjälper gärna till och strävar efter att lösa alla problem på bästa sätt.

Senast uppdaterad: 2025-01-06

bottom of page